Reclamatie
Wij hopen van harte dat u tevreden bent met uw bestelling. Heeft u toch een klacht? Laat het ons weten! Wij streven ernaar om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken. Van elke klacht kunnen wij leren, zodat Portemonnee-Direct.nl zich blijft verbeteren.
Klachtenprocedure
Uw klacht kunt u mailen naar info@portemonnee-direct.nl. Vermeld u de volgende zaken in het bericht:
- Vermeld het product en het ordernummer;
- Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht;
- Stuur indien mogelijk een digitale foto mee indien het een defect product betreft;
- U mag toevoegen welke oplossing u passend zou vinden.
Klachten worden binnen 3 werkdagen door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per e-mail of telefonisch contacteren en een passende oplossing aandragen.
Oneens met de uitkomst?
Mocht u het als klant oneens zijn met de uitkomst, dan kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. Portemonnee-Direct.nl is lid van deze consumentenorganisatie die opkomt voor de rechten van consumenten die op afstand producten kopen via het internet.